سفارش تبلیغ
صبا ویژن
< 1 2 3

عینک خلبانی UV400 با طرح پلیس، محصول جدید و فوق‌العاده‌ای است که امکان دیدن محیط پشت سر را فراهم کرده است. عینک خلبانی دارای 3 مزیت، ضد آفتاب، دارای UV400 ضد تشعشعات مضر و دیدن پشت سر، است. فناوری پیشرفته‌ای که در عینک خلبانی طرح پلیس به کار گرفته شده است باعث می‌شود به راحتی و بدون جلب توجه، به روبرو نگاه کرد و پشت سر خود را دید. این دوربین به دلیل داشتن قابلیت UV400 به چشم هیچ آسیبی نمی‌رساند. استفاده از عدسی‌های جدید و کاملا جالب در این عینک باعث جذابیت خاص در چهره شده و ضمن اینکه دیدن پشت سر را هم به راحتی ممکن کرده است. این عینک یک محصول جدید است که تا به حال مانند آن در بازار نبوده است.

 

عینک خلبانی UV400 طرح پلیس محصول جدید و فوق‌العاده‌ای است که در آن واحد هم به عنوان یک دوربین برای دیدن محیط پشت سر و هم محافظ چشم‌ها در مقابل آفتاب و اشعه‌های مضر است. این عینک برای استفاده کنندگان مثل چشم سوم است. 
هر‌چند پیش از این، ضرب‌المثل «فلانی پشت سرش هم چشم دارد.» فقط در حد حرف و رویا بود، اما این روز‌ها نسل جدید تکنولوژی به کمک انسان‌ها آمده تا رویای دیرین همه جا چشم داشتن، محقق شود. این روز‌ها با عینک خلبانی می‌توان چشم سوم داشت و پشت سر را هم دید. 
در اکثر کیف دزدی‌هایی که صورت می‌گیرد اگر فرد بتواند فضای پشت سر خود را و در نتیجه دزد و موتور را ببیند مانع سرقت می‌شود. بنابراین می‌توان گفت عینک خلبانی با امکان دیدن پشت سر می‌تواند تضمین کننده امنیت باشد و افراد را از موقعیت‌های تهدید کننده زیادی در امان نگه دارد. جالب اینکه بسیاری از شعبده بازان و تردستان مطرح جهان نیز از این عینک برای انجام بسیاری از تردستی‌ها و شعبده‌بازی‌های پیشرفته خود استفاده می‌کنند.
عینک خلبانی طرح پلیس به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرن توانسته است محبوبیت بسیاری در بین اقشار مختلف بدست آورد. طراحی این عینک به گونه‌ایی است که هم برای آقایان و هم خانم‌ها قابل استفاده است.
عینک خلبانی دارای ویژگی UV400 ضد تشعشعات مضر است. نور آفتاب اشعه‌هایی از خود تولید می‌کند که برای چشمان و پوست بدن بسیار خطر ساز بوده و ممکن است مشکلاتی جبران نشدنی را به بار بیاورد. با فهمیدن این موضوع تغییراتی جدید بر روی عینک آفتابی صورت گرفت. لایه‌ای جدید ساخته شد که مانع ورود اشعه‌های ماوراء بنفش به داخل چشمان می‌شد. عملی که مانع ورود اشعه ماوراء بنفش به داخل چشم می‌شود را استانداردی به نام یو‌وی‌400 نامگذاری کردند. این استاندارد بر روی هر محصول نشان دهنده این است که اشعه ماوراء بنفش به هیچ وجه از آن عبور نخواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.


  

 

بخارشوی (بخارشور) اکوویتا مدل آروماتیک نسل جدیدی از سری بخارشوی‌های این برند است که هم دارای خاصیت تمیز‌کنندگی قدرتمند و هم ویژگی‌های خوشبوکنندگی و درمانی است. بخارشوی اکوویتا آروماتیک با استفاده از فشار بخار داغ خشک بدون استفاده از هیچ مواد آلاینده‌ای سطوح مختلف را تمیز می‌کند. بخارشور اکوویتا مدل آروماتیک گوشه‌ها، لبه‌ها، زوایا و کف اتاق را با توجه به انعطافی که دارد به راحتی تمیز می‌کند. بخارشوی آروماتیک برای سطوح مختلف مانند سرامیک، کاشی، موکت، پرده و سطوح دیگر کارایی دارد و برای سطوح مختلف سر بخارشوی و حوله قابل تغییر کردن است.

 

مدل آروماتیک بخارشور (بخارشوی) اکوویتا نسل تازه‌ای از سری بخارشوی‌های این برند است که در کنار خاصیت تمیزکنندگی قدرتمند و راحت، دارای برخی ویژگی‌های جدید است.

 

 Ecovitta Aromatic دارای ویژگی‌های خوشبوکنندگی و درمانی است که در مدل‌های قدیمی وجود نداشت. با خرید دستگاه اکوویتا آروماتیک یک شیشه محلول خوشبوکننده 100 درصد طبیعی نیز بهرایگان به شما اهدا خواهد شد.

در صورت تمایل به داشتنن این محصول فوق العاده و جدید در ادامه با ما همراه باشید.

آیا از اثرات مخرب و سرطان‌زا مواد شیمیایی شوینده مطلع‌اید؟ تا به حال شده که نسبت به شستشوی وسایل اتاق کودک خردسال خود با استفاده از مواد شیمیایی دچار نگرانی شده باشید؟ بخارشوی اکوویتا ساخته شده است تا بدون استفاده از هیچ مواد آلاینده‌ای به پاکسازی سطوح شما بپردازد.

با استفاده از دستگاه بخارشوی اکوویتا آروماتیک شما می‌توانید با استفاده از فشار بخار داغ تولید شده توسط این وسیله انواع سطول مختلف را تمیز کنید.

همراهی سرهای مختلف ارائه شده در پکیج این دستگاه باعث می‌شود که شما این امکان را داشته باشید که به راحتی گوشه‌ها، لبه‌ها و زوایای دیوار و کف اتاق را به راحت‌ترین روش ممکن پاک کنید.

اکوویتا این قابلیت را دارد تا سطوحی همانند سرامیک و کاشی، فرش و موکت، پرده، چرم و پلاستیک، پنجره‌ها و سطوح شیشه‌ای و... را با استفاده از فشار بخار داغ و به سرعت تمیز کند. این مسئله و همینطورر وجود سرها و حوله‌های پاک‌کننده مختلف باعث می‌شود که عملیات تمیزکردن تمامی سطوح در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذابی که در مدل Aromatic اکوویتا وجود دارد قابلیت «رایحه درمانی» است. رایحه درمانی یکی از روش‌های باستانی درمان و پیشگیری از بیماری‌های گوناگون در شرق دور است. همراه با مدل آروماتیک، شیشه‌های محلول معطر 100 درصد طبیعی نیز در صورت تمایل، به شما اهدا خواهد شد. با چکانیدن 3 تا 4 قطره از این محلول در هر لیتر از هم خواهید توانست از مزایای خوشبو کنندگی و درمانی آن استفاده کنید.

 

این محصول دارای 2 سال گارانتی و بارکد قابل استعلام شرکت سازنده بوده و به همین خاطر اصالت آن تضمین شده است.

گارانتی 2 ساله گیلار 


قابلیت‌های کلیدی

  • بخارشوری سطوح مختلف با فشار بخار داغ
  • دارای سرهای متنوع برای شستشوی لبه‌ها و زاویه‌ها
  • رایحه درمانی با استفاده از محلول معطر
  • اندازه مناسب و وزن پایین

 

مشخصات فنی

  • ولتاژ: 220 الی 240 ولت
  • مصرف: 1400 وات
  • ظرفیت مخزن آب: 1.2 لیتر
  • طول کابل: 4.6 متر
  • وزن: 2.6 کیلوگرم

 
محتوای بسته

  • بخارشوی اکوویتا آروماتیک
  • حوله‌های متنوع
  • سرهای متنوع
  • قیف
  • دفترچه راهنما
  • مشخصات گارانتی

 

 

 

 

 

 

 

جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.


  

چای لاغری دکتر سینا با فرمول جدید تولید پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی است. در این نوع چای 12 نوع گیاه اصلی بکار برده شده و از جمله نادر‌ترین و کامل‌ترین فرآورده‌های مورد استفاده در لاغری و تناسب اندام و کاهش‌ دهنده توده چربی در جهان است. می‌توان با مصرف چای لاغری دکتر سینا در مدت یک ماه 3 تا 7 کیلو وزن کم کرد. سر شاخه‌های کاملیا که در چای دکتر سینا بکار گرفته شده، به عنوان هضم کننده غذا و کاهش دهنده اشتهای کاذب است؛ و به سادگی، سریع، آسان و مطمئن، وزن اضافی را پایین می‌آورد و فرد می‌تواند به وزن ایده‌آل ‌برسد و آن را تثبیت کند.

 

کلمات کلیدی چای لاغری دکتر سینا: چای لاغری | معجون لاغری | لاغری بدون بازگشت | لاغری بدون عوارض | تناسب اندام | لاغری سریع | دمنوش لاغری | لاغری بی بازگشت

 

چای لاغری دکتر سینا با فرمول کاملا گیاهی باعث لاغری سریع، آسان و مطمئنی می‌شود. استفاده این چای لاغری بدون عوارض جانبی و علائم حساسیتی است. لاغری به دست آمده با استفاده از این چای طبیعی، بدون ایجاد تیرگی و چین و چروک در پوست و عدم ایجاد شکاف در پوست و آویزان شدن پوست بدن صورت می‌گیرد. چای لاغری دکتر سینا برگرفته از طبیعت سبز ایران زمین است.
با استناد به آزمایشات گسترده بالینی در اروپا و آمریکا مصرف چای لاغری سینا ضمن کاهش 3 تا 7 کیلو‌گرم وزن در ماه، هیچ عارضه پوستی مثل چین و چروک صورت به همراه ندارد. (که امتیازی بسیار ویژه  در مقایسه با روش‌های دیگر لاغری است.)

از امتیازات بسیار شاخص چای لاغری دکتر سینا مقرون به صرفه بودن و ارزانی آن نسبت به سایر روش‌های لاغری از جمله گن‌های لاغری، کمربند‌های لاغری، رژیم‌های لاغری و جراحی‌های مضر و مخرب لاغری و حتی پیاده روی و ورزش است. هر بسته از این محصول برای استفاده یک ماهه طراحی و تولید شده است. هر بسته چای لاغری دکتر سینا حاوی 100 عدد چای کیسه‌ای است که فرد با دم کردن روزی سه عدد از آن همانند چای کیسه‌ای و نوشیدن آن نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی شاهد تأثیر چشمگیر آن در کاهش وزن خود خواهد شد.

در چای لاغری دکتر سینا 12 نوع گیاه اصلی به کار برده شده است که به عنوان لاغر کننده‌های اصلی 5 کار عمده را انجام می‌دهند.

  • واداشتن متابولیسم بدن به چربی سوزی به شکلی که در کل 24 ساعت حتی وقتی که فرد در خواب است چربی سوزی خواهد داشت.
  • جلوگیری از تجمع مواد قندی.
  • از بین بردن بسیار موثر اشتهای کاذب که یکی از مهم‌ترین عوامل چاقی است.
  • به کار واداشتن روده‌های کم کار و رفع موثر یبوست .
  • آرامش بخشی، با بهره‌مندی از این خاصیت چای لاغری دکتر سینا فرد دیگر شاهد استرس‌های جانکاه دوره‌های آ کاهش وزن نخواهد بود.

چای لاغری دکتر سینا فقط با هولوگرام پژوهشکده گیاهان دارویی عرضه می‌شود. بنابر‌این خواهشمند است از خرید محصولات بدون هولوگرام جداً خودداری شود. چای دکتر سینای اصلی فقط به صورت بسته چای کیسه‌ای بوده و به صورت فله عرضه نمی‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به اینکه چای تقلبی این محصول به بازارآمده، هر چای دیگری به غیر از این محصول تقلبی است.

 

 

 

 

 

 

 

جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.


  

Micro Camera X3 (میکرو کمرا) یک دوربین بسیار کوچک با قابلیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری با کیفیت HD است که از کارت حافظه تا سقف 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. به راحتی می‌توان میکرو کمرا را به کامپیوتر متصل، و از آن به عنوان وبکم استفاده کرد. این دوربین جدید و کوچک هدیه‌ای مناسب برای همه کسانی که علاقه‌مند به عکاسی و فیلم‌برداری بدون جلب توجه هستند، است. دوربین Micro Camera X3 به حدی کوچک است که می‌توان از آن به عنوان جاسوئیچی استفاده کرد.

 

کلمات کلیدی دوربین بسیار کوچک X3: دوربین ریز | دوربین مخفی خیلی کوچک | دوربین مخفی رم خور خیلی ریز | دوربین مخفی کوچک اچ دی | دوربین فیلمبرداری مخفی بسیار کوچک | دوربین عکاسی مخفی بسیار کوچک | 

 

دوربین بسیار کوچک X3 با قابلیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری با کیفیت HD است. با این دوربین می‌توان فیلم‌برداری را با رزولوشن 480 × 640 با فرمت AVI انجام داد. همچنین تصاویر را با رزولوشن 1280 × 720 با فرمت JPG ذخیره می‌کند. این دوربین حافظه داخلی ندارد و از حافظه جانبی میکرو اس‌دی (Micro SD) تا سقف 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. دوربین Micro Camera X3 بسیار کوچک است و به راحتی می تواند در جیب کوچک شلوار و کیف و یا حتی به صورت جاسوئیچی مورد استفاده قرار گیرد. دوربین میکرو کمرا می‌تواند مورد علاقه تجار، وکلا، خبرنگاران و تمام کسانی که دوست دارند دوربین کوچکی داشته باشند و یا آن را به کسی هدیه بدهند، باشد. Micro Camera X3 دارای باتری لیتیومی پلیمری قابل شارژ است.

راهنمای استفاده
با نگه داشتن دکمه عملگر خاموش روشن به مدت 3 ثانیه، دستگاه روشن می‌شود. چراغ دوربین در این زمان روشن است و دستگاه در حالت استند بای است.

برای خاموش کردن دستگاه کافی است دکمه عملگر را 5 ثانیه نگه داشت.

برای عکاسی توسط این دوربین زمانی که دوربین در حالت استند بای قرار دارد با یک بار فشار دادن دکمه عملگر چراغ دوربین یک بار چشمک می‌زند. و دستگاه آماده کار است.

برای فیلم‌برداری هم وقتی که دوربین در حالت استند بای قرار دارد با نگه داشتن دکمه عملگر به مدت 3 ثانیه چراغ دوربین به طور منظم چشمک می‌زند. در این حالت دوربین در حال فیلم‌برداری است. با پایین نگه داشتن 1 ثانیه دکمه عملگر فیلم‌برداری قطع می‌شود.

هنگامی که باتری دستگاه رو به پایان است چراغ دوربین 5 بار چشمک می‌زند و سپس دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود. برای اینکه دستگاه را دوباره شارژ کرد، ابتدا باید دستگاه را خاموش و سپس کابل USB دوربین را به شارژر متصل کرد. در هنگام شارژ، چراغ دوربین چشمک می‌زند. زمانی که شارژ به اتمام رسید چراغ به طور ثابت روشن می‌ماند.

این دستگاه قابلیت ریست کردن دارد. ممکن است بنا به هر دلیلی مثلا به خاطر یک خطا لازم شود که دستگاه را راه‌اندازی مجدد کرد. با وارد کردن سوزن در نقطه کوچک کنار دستگاه، می‌توان این کار را به آسانی انجام داد.
برای تنظیم تاریخ و زمان کافی است کارت حافظه را به کامپیوتر متصل کرد. فایل متنی به نام Time در درون ریشه آن قرار دارد. با استفاده از این فایل و تغییر آن امکان تغییر تاریخ و زمان وجود دارد.

علاوه بر فیلم‌برداری و عکاسی می‌توان از میکرو کمرا به عنوان وبکم هم استفاده کرد. برای این کار باید دستگاه را به کامپیوتر وصل کرد و دکمه را یک بار زد. در این حالت دستگاه به عنوان یک وبکم شناخته می‌شود.

 

مشخصات فنی دوربین Micro Camera X3

  • پردازنده: A9-CORETEX
  • فرمت ویدیو: AVI
  • رزولوشن ویدیو: 480×640
  • فریم در ثانیه: 30 FPS
  • فرمت عکس: JPG
  • رزولوشن عکس: 720 × 1280
  • منبع شارژ مجدد: 5 ولت DC
  • رابط کاربری انتقال اطلاعات: Mini 8 Pin USB
  • حافظه داخلی: ندارد
  • کارت جافظه: Micro SD تا 32 گیگابایت
  • باطری: لیتیوم پلیمری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.

 


  

دوربین مینی‌ دی‌وی وای‌فای MD81-S یکی از کوچک‌ترین دوربین‌های فیلم‌برداری جهان، با قابلیت انتقال تصویر به موبایل و کامپیوتر، بدون نیاز به آی‌پی ثابت، از طریق وای‌فای است. این دوربین توسط آخرین تکنولوژی توسعه یافته و با تکنولوژی P2P اجازه می‌دهد تا کاربران بتوانند بدون تنظیمات خاصی از آن استفاده کنند. کاربران می‌توانند با استفاده از وای‌فای و بستر اینترنت نسبت به ارسال تصویر اقدام کنند. دوربین مخفی وای‌فای، مجهز به سنسور حساس به حرکت است.

 

کلمات کلیدی دوربین وای فای Mini DV MD81-S: دوربین ریز | دوربین مخفی | دوربین انتقال تصویر مخفی | دوربین مینی دی وی MD81-S | دوربین ریز مخفی | دوربین مخفی کوچک | دوربین ریز جاسوسی

 

در دنیای سیستم‌های ویدئویی و سیستم‌های فیلم‌برداری دیجیتال، به رکوردر‌های کوچکی که قادر به ضبط فیلم با فرمت دی‌وی باشند، مینی‌دی‌وی می‌گویند. مینی‌دی‌وی‌ها دارای سایزها، ابعاد، اندازه، وزن، کیفیت، و قیمت‌های متفاوتی هستند. دوربین مینی‌دی‌وی MD81-S قابلیت فیلم‌برداری با فرمت  AVI و همچنین عکاسی را دارد. دوربین مینی‌دی‌وی قابلیت انتقال تصویر به موبایل و کامپیوتر، بدون نیاز به آی‌پی ثابت، از طریق وای‌فای دارد. دوربین مینی‌ دی‌وی دارای سنسور حساس به صدا است و عملکرد آن به این گونه است که با فعال کردن سنسور آن، در صورت وجود صدای کمتر از 65 دسیبل در مکانی که دوربین در آن قرار دارد، از ضبط بیهوده تصاویر خودداری کرده و به حالت آماده به کار (Standby) می‌رود در این حالت هم در باتری و هم در فضای حافظه به شکل قابل توجهی صرفه‌جویی می‌کند. (قابلیتی که هیچ کدام از دوربین های مشابه ندارند.) این دوربین امکان 250 ساعت آماده باش بودن را دارد. یعنی می‌تواند بیش از 10 روز بدون شارژ کردن مجدد منتظر مانده و به محض شنیدن صدا فیلم‌برداری کند.

دوربین مینی‌ دی‌وی با اتصال به تلفن، تماشای ویدئو را برای کاربران در هر زمان و در هر نقطه راحت‌تر می‌کند و همین طور تماشای ویدئو از طریق چند تلفن همراه، را پشتیبانی می‌کند. دوربین مینی دی‌وی وای‌فای MD81-S می‌تواند اولین انتخاب برای امنیت خانواده، فروشگاه، انبار، اداره، شرکت‌های کوچک و متوسط و ... باشد.

این دوربین برای مستند سازان و خبرنگاران حرفه ای ایده آل است. چون امکان فیلم‌برداری از هر جایی که حمل دوربین به آنجا ممکن نبوده و به هیچ طریق نمی‌توان از آنجا فیلم‌برداری کرد، را فراهم می‌کند. با قرار دادن  MD81-S در حالت وبکم می‌توان هم از دوربین استفاده کرد و هم با اتصال به لپ‌تاپ و کامپیوتر، باتری آن را شارژ کرد. با استفاده از  دوربین ضبط دیجیتال، تصاویر بدون نیاز به DVR و یا هر نوع وسیله دیگر قابل ذخیره‌سازی هستند. دوربین مینی دی‌وی وای‌فای MD81-S مناسب برای وکلا، قضات دادگستری و مال باختگان، برای ثبت اعترافات مجرمینی که بسیار حیله‌گر بوده و به راحتی دم به تله نمی‌دهند، است.  دوربین انتقال تصویر امکان تعویض حافظه در صورت پر شدن حافظه و همچنین استفاده از حافظه برای نقل و انتقال داده‌های دیگر را به کاربرش می‌دهد. قابل استفاده در جشن‌های خانوادگی و فیلمبردای از سوژه‌هایی که با دوربین‌های معمولی به علت واکنش افراد قابل ثبت نیستند.



مشخصات دوربین انتقال تصویر با وای‌فای و اینترنت MD81-S

  • پشتیبانی از کارت حافظه جانبی: Micro SD
  • حداکثر ظرفیت کارت حافظه: 32 گیگابایت
  • تعداد فریم : 10 فریم در ثانیه
  • سیستم شبکه وای فای: آنتن وایرلس داخلی 2/4 گیگاهرتز
  • رابط :  Mini USB 5 پین
  • نوع شارژر قابل اتصال برای شارژ : شارژرهای  USB5 ولتی
  • دارای باتری پلیمری
  • ظرفیت باطری: 300 میلی آمپر
  • مدت زمان کارکرد: 24 ساعت
  • پشتیبانی از سیستم عامل های: iOS /Android /Windows
  • ابعاد: 5.5 × 2.1 × 1.7 سانتی‌متر
  • فرمت تصاویر: AVI
  • رزولوشن: 640 × 480


توضیحات کامل شرکت سازنده دوربین مینی دی‌وی وای‌فای MD81-S

Product Description
This product is developed by latest technology and adopts P2P technology which allows users use it without any settings, it can also automatically penetrate and apply to all the walls of the operators" networks at home and abroad, even apply to the GPRS network, cable network including telecom, netcom, telecom, Great Wall, gehua, the pearl river, communities and house network, and wireless network including mobile, unicom, telecom 2 G and 3 G network. No IP Settings, no domain name and no UPNP Settings are necessary. Use a mobile phone connection can make it more convenient for users to watch video screen at anytime and anywhere, meanwhile it can support more than one mobile phone to watch at the same time. Purpose: Commerce, education, security, media, justice, tourism, health, etc.


Notice 
1. If not use the camera for a long time, it would be better to charge it before using it. And at least once a month. 
2. IP camera shall be closed before drawing TF card. 

Model: MD81S 
Image Sensor: 1/3 inch color CMOS 
Memory medium: Micro SD Card (TF Card) , up to 32GB (not included) 
Battery Type: Li-polymer Battery 
Battery Capacity: 300mAh 
Working Time: 24 hours 
Power Supply: DC 5V 
USB Port: MINI 5pin USB 
Operation System: iOS , Android , Windows 
Special Function: Motion detection, Intelligent detection,Loop recording,Real-time video capture 
Size: 5.5*2.1*1.7cm 
Weight: 19g 
Video Format: AVI 
Video Coding: Motion JPEG 
Video Format Rate: 10fps +/- 1fps 
Image Proportion: 4:3 
Resolution Rate: 640 x 480 VGA,320 x 240 QVGA 

Wireless: 2.4GHz 802.11n 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید


  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 9247
کل یاداشته ها : 66


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ